2009-06-30 | 10:18:42

 Värme

Jag har verkligen inte lust att vara inne i detta vädret. Tur att en av mina vänner har pool hemma,
annars hade det blivit en dyr sommar för mig om jag skulle gått på badet varenda dag.
Det nya objektivet måste ut på en runda snart, har inte använt det så mycket p.g.a. det varit så varmt.
Men vi klagar inte! :)

   2009-06-26 | 15:01:24

 :)

Var ute en stund innan i solen.
Även om det blåser så är det jättevarmt om man ligger stilla i solen.
Hade iPoden med mig och i lurarna spelades albumet Bounce med Bon Jovi.
Tycker deras låtar är skitbra rent ut sagt. Men visst finns det vissa som är mindre bra.
Aja ska komma till saken, blev så sugen på glass när jag låg där ute. 
Men vänta lite...tror faktiskt att vi har lite glass i frysen! :) 

Hoppas ni har en bra dag i solen :)

   2009-06-26 | 11:09:49

 Lund

Heldag i Lund igår med två kompisar, därav ingen uppdatering.
Det blev ett par saker, en t-shirt, shorts, kortärmad kofta och en väska.
Det var längesedan jag hade så ont i fötterna som jag hade efter igår ;)


   2009-06-24 | 11:42:04

 Jordgubbe

Det blev mycket sol och bad igår. Men solen har inte gjort mycket på mina bleka ben.
Fast det är ju fortfarande fint väder och det är forfarande sommarlov.
Så brännan ska såklart bättras på - mycket!



Nej nu ska jag slita mig från datorn och städa lite, och sen gå ut och njuta av vädret!


   2009-06-22 | 13:46:57

 solsolsol

Äntligen är det sommar! Solen skiner och termometern visar 22 grader.
Men jag sitter inne och ugglar vid datorn för att den ena hunden är sjuk.
Hoppas att det är lika fint väder imorgon, om inte finare, då ska jag bada!
 


bilder med det nya objektivet..

   2009-06-21 | 10:52:37

 Midsommar

Som vanligt regnade det på midsommar. Men jag hade en trevlig midsommar ändå, med jordgubbar och allt!
Idag ska vi iväg till Media Markt, och det kanske blir ett nytt objektiv :) Lillsyrran ska i alla fall ha en systemis.

   2009-06-17 | 13:05:29

 Random






   2009-06-16 | 19:19:26

 Quote

Grief is like the ocean.
It's deep and dark and bigger than all of us.
And pain is like a thief in the night, quiet, persistent, unfair.
Diminished by time, fate and love

   2009-06-15 | 18:27:56

 Last year pic




   2009-06-12 | 18:13:37

 Sommarlov!

Nu är det äntligen sommar lov i ett par veckor. Sedan är det nya tag igen, sista året i högstadiet.


   2009-06-11 | 16:19:58

 090611

Fick inte alls mycket sömn inatt. Kom hem ca. halv ett inatt efter serveringen.
Men när man väl kom upp imorse så blev man pigg. Full rulle hela dagen och
det är inte förrens nu, när man slappnat av, som man känner att man är trött. 

Imorgon slutar jag åttan. Det känns som igår som jag började sjuan, nästan.
Tyvärr är avslutningen flyttad så att den blir inomhus och delat mellan årskurserna.
Sjuorna ska ha en avslutning, sen åttorna efter det och till sist niorna.
Det tycker jag är lite synd, det är mycket finare eller vad man ska kalla det när
alla årskurserna är samlade tillsammans...


Har fortfarande inte internet på den datorn som jag har mina bilder och photoshop på.
Så ett bildlöst inlägg blir det..


   2009-06-09 | 18:34:29

 Tomorrow

Imorgon ska jag och resten av kamratstödjarna i åttan servera niorna på deras lärarmiddag. Skulle tro att jag slutar 15.00 efter skolan imorgon,
och sedan ska jag vara på skolan 17.00 igen. Gärna tidigare.
Efter middagen och allt är jag nog hemma vid tolv, förhoppningsvis.
Det bästa med att jag slutar tolv är att jag börjar klockan åtta sen på torsdag ;) Känn ironin.

Nästa år är det jag som ska bli serverad,
det är jag som ska sitta och lipa efter tre härliga år på skolan.
Och det är jag som ska välja linje till gymnasiet. Jag som inte ens vet vad jag vill jobba med sen när jag blir *stor*.


   2009-06-08 | 19:23:00

 Ny design

Ja, ny design. En stor lättnad faktiskt. Nu kan jag gå in på min egen blogg igen ;)
Förra designen var hemsk, jag vet. Men den nya tåls väl att kolla på? :)


   2009-06-08 | 07:58:31

 Klart

Både rummet och teknikuppgiften blev färdiga igår.
Eller rummet är inte riktigt färdigt, ska möblera om lite och köpa lite nya saker. Men det kommer...
Är riktigt trött på designen, knappt så att jag vill gå in på min egen blogg.
Men det är sommarlov på fredag efter 11. Då ska det solas, badas om vädret tillåter.
Kameran ska vara ute mycket och en ny design ska göras. Men jag kanske inte ska lova för mycket ;)

   2009-06-03 | 16:05:26

 Plugg

Det känns som om jag har plugg upp över öronen nu.
Eller i alla fall tills imorgon. Men jag har andra saker i huvudet.
Inget allvarligt men något som stör läxläsningen..Men ska försöka att köra
näsan längre ner i kemiboken för att få fran analysen till laborationsrapporten.

Någon som vet vad det är för skillnad på en koncentrerad och utspädd syra/bas?

EDIT: Nu är laborationsrapporten och engelskan färdig.
Bara framsida till svenskarbete och tyskan kvar...

   2009-06-01 | 18:22:54

 hand

Allt jag säger låter fel. Så jag talar i två bilder istället.





Ush bilderna var inte alls sådär brusiga i photoshop :(

   2009-06-01 | 08:12:01

 Semesterbilder



Lite semester bilder alltså. Tycker den sista är fräck, tagen från flygplanet men vilket land det är vet jag inte :)
Hela denna veckan kommer att bestå av plugg. Och så ska jag röja igenom bombnedslaget på mitt rum ;)
RSS 2.0