2009-04-29 | 15:44:16

 Solsolsol!

Just nu sitter jag på verandan med datorn i knät.
Bytade om från jeans till kjol när jag kom hem för en stund sedan,
så nu sitter jag och solar mina bleka ben! Bredvid står en Soda Stream flaska med Orange Mango!
På termometern kan jag läsa 29.7 grader, visst det är i solen med 29.7 grader!
Vaddå sommarkänslor? :)


   2009-04-28 | 19:11:27

 Snart...

..är även denna veckan över!
Och det är inte långt kvar till sommarlovet! Cirka 30 skoldagar kvar :)
På torsdag har jag sådan lyx att jag börjar 9.30 och slutar ca 11.30
och på fredag är det 1 maj, lovdag! Kan det bli härligare?
Inte nog med det, så ska hela familjen åka till Kanarieöarna i maj!


   2009-04-23 | 20:00:52

 Flickr

Har just fixat lite med min Flickr. Lagt in lite nya bilder & så.
Kommer att komma upp fler någon gång, men just nu strular internet på den datorn
 som alla mina bilder & photoshop är på. Världen går under!
Nej men jag ska nog kunna fixa det i helgen.
Har blivit lite jobbigt att först redigera bilderna på en dator, och sedan lagt in bilden
på minneskortet för att sedan sätta in minneskortet i en annan dator & sedan lägga in på bloggen.
Blir det inte uppdatering med bilder, så vet ni varför! :)


Nu ska jag snabbt in i duschen och sedan göra min klar för sängen.
Jo jag vet klockan är bara åtta, men jag ska upp tidigt imorgon och beta av
sista praodagen och förhoppningsvis slappa hela helgen.
Kameran måste ut en runda också...


   2009-04-23 | 07:21:06

 Prao

Hela denna veckan har jag varit ute på prao.
Det blev inte det stället jag ville vara på från början, som var hos en fotograf,
utan det blev hos min gamla lärare som har åk 6 detta läsåret.
Visst det funkar jättebra, men jag kan aldrig tänka mig att jobba som lärare.
Har bara en känsla av att jag inte stått ut med det...

Men idag är det torsdag, imorgon är det fredag, sedan helg igen!
Bara jag som tycker att veckorna går fort? Snart är det ju sommarlov!
8 veckor kvar till sommarlovet, om jag räknat rätt!
Nej nu måste jag göra mig färdig innan jag ska sticka iväg till "jobbet"

Slänger in en bild från häromdan när det var såhär färgglatt på himmeln!



   2009-04-23 | 06:42:21

 Windflower



En bild från när jag sist var ute och krälade ;)

   2009-04-22 | 18:39:43

 A new beginning

Samma Mathilda bara en nygammal blogg.
Jag vet inte varför men på något sätt kändes det inte rätt på den andra bloggen.
Så nu är jag tillbaka, och är här för att stanna!
Håller på att pilla lite med designen just nu. Den kommer upp så snart som möjligt :)
RSS 2.0