2009-05-18 | 07:53:28

 Veckan

Detta kommer att bli en riktigt härlig vecka!
En riktigt skoldag, på måndagen.
Brännbollsturnering, på tisdagen.
Hemma, packa det sista till resan på onsdag, sen lyfter planet runt 15.20...
5h senare är jag på Gran Canaria! Och då blir det sol & bad hela dagarna långa!
Skönt att slippa detta skitvädret här hemma i Sverige rent ut sagt, skiftar mellan sol
och regn och blåst hela tiden...

Kameran följer inte med på resan, det gör bara en vanlig digital kompaktkamera :(
Men jag får försöka klara mig med den i en vecka...


...slänger in en bild för att piffa upp inlägget lite...

Grattis till pappa som fyller 40 år idag!

Kommentarer
  amanda

mah! din lilla jäkel ;)) kmr sakna dig ;) <3



Gratta pappsen från mig ;)

  Datum: 2009-05-18 | Klockslag: 17:44:26
  Blogg: http://har tagit bort! ;D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback