2009-05-03 | 17:02:25

 Babbel

Jag skäms över hur dålig jag varit med att blogga denna veckan...
Och jag ska inte skylla på vädret, för det har funnits vissa stunder jag har suttit vid en dator.
Men man ska väl inte käna sig tvingad till att blogga eller?

I alla fall så är jag sugen på en ny design.
Jag vet inte hur jag vill att den ska se ut eller något sådant.
Jag vill bara ha en ny design, ska fortsätta grubbla över det.



Måste verkligen ut och fota körsbärsträden, de med de rosa blommorna.
Innan de vissnar, men vill gärna ha blå himmel då och just nu är den grå :(


Kommentarer
  JULIA AMANDA

jagh ar någon slags förkärlek till den där växten! ingen aning om vad den heter dock, men jag brukar alltid plocka med mig en när jag ser dem :p

  Datum: 2009-05-04 | Klockslag: 17:11:13
  Blogg: http://juliaamanda.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback