2009-05-17 | 14:26:02

 ...

Jag har inspiration, men jag har inte orken till att göra något åt det.
Jag orkar inte ta upp kameran ut väskan och sätta i det nyladdade batteriet,
för att sedan gå ut och göra det man ska med kameran...

Jag har ångest över det stora valet jag måste göra innan februari 2010.
Visst det är långt tills dess, men det beslutet gör min framtid!
Jag vet inte vad jag vill göra efter gymnasiet, ingen susning!

Och jag vill göra en massa saker, men jag behöver både ork och pengar till det.
Något som jag inte har just nu, inte något av det.
Eller lite pengar har jag ju, men jag vill inte göra av med allt på en gång!
Snål som man är...

Men det bästa är väl att låta tiden gå och ser vart man kommer...


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback