2009-04-23 | 20:00:52

 Flickr

Har just fixat lite med min Flickr. Lagt in lite nya bilder & så.
Kommer att komma upp fler någon gång, men just nu strular internet på den datorn
 som alla mina bilder & photoshop är på. Världen går under!
Nej men jag ska nog kunna fixa det i helgen.
Har blivit lite jobbigt att först redigera bilderna på en dator, och sedan lagt in bilden
på minneskortet för att sedan sätta in minneskortet i en annan dator & sedan lägga in på bloggen.
Blir det inte uppdatering med bilder, så vet ni varför! :)


Nu ska jag snabbt in i duschen och sedan göra min klar för sängen.
Jo jag vet klockan är bara åtta, men jag ska upp tidigt imorgon och beta av
sista praodagen och förhoppningsvis slappa hela helgen.
Kameran måste ut en runda också...


Kommentarer
  E L V I R A

Svar:tack så mycket:D

  Datum: 2009-04-23 | Klockslag: 20:15:22
  Blogg: http://elviraes.blogg.se/
  Johanna

Sv: Jag ska byta ut bilderna, om jag inte gör en helt ny design med andra former och så :D

  Datum: 2009-04-23 | Klockslag: 21:53:33
  Blogg: http://johannaae.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback